ADVERTISEMENT

Clarification: Christie-Bridge Probe story

  • Associated Press
  • June 26, 2014 - 1:35 PM

NEWARK, N.J. — In a story June 24 about an investigation into the $1 billion Pulaski Skyway project, The Associated Press erroneously reported which media outlet first reported the investigation. Bloomberg, The Record and The New York Times all reported on the investigation on April 12.

© 2014 Star Tribune