A story on D1 Oct. 2 incorrectly described the status of corporate donations at the Committee for a Responsible Federal Budget. The organization accepts contributions from corporations but has not had any in 2016.

A caption on E8 in some editions of today’s paper incorrectly identifies Andrew Sendejo as Karter Bradt.